SEGÍTSÉGEK

A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.

Mindig az első szintű segítség megnyitásánál kezdjétek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂

ELSŐ SZOBARÉSZ

Toronyóra

Segítség 1. szint

Az órához találhattok egy kart, melyet az óra testéhez illesztve tudtok tekerni.

Segítség 2. szint

Ha tekeritek a kallantyút fényt varázsolhattok az órában és kirakhatjátok az óra számlapját.

Segítség 3. szint

Ha jól forgatjátok a számlapokat akkor 4 szám egymás mellé kerül az órán.

Segítség 4. szint

Próbáljátok meg olyan módon, hogy a négy arab szám közül, melyet a számlapokon láttok, az 1 és 0 egymás mellé kerüljön.

Megoldás

tehát ha az 1 és 0 egymás mellé került akkor már láthatjátok, hogy hogyan áll össze az óra teljes számlapja és mi a maradék két szám 🙂

A 3 kis házikó figura megszerzését követően.

Segítség 1. szint

Ha megvan a három kis házikó akkor meg kell találnotok hova való ez a szobában. Ha bedugtátok a megfelelő helyekre óvatosan nyomjátok le egyszerre.

Segítség 2. szint

Mozgassátok a korongokat, hogy kirakjátok a szöveget.

Segítség 4. szint

Kinyitottatok már három ládát? Ezekben találhattok címereket! Ennek fontos szerepe van!

Segítség 5. szint

Meg kell néznetek, hogy melyik címer, melyik háznévhez tartozik, majd felhasználni ezt az információt a korongoknál!

Segítség 6. szint

Ki kell raknotok külön-külön a házneveket. Ha egy háznevet kiraktok láthattok a korongon egy számot is!

Segítség 7. szint

Amint megszerzitek a három számjegyet alkothattok egy kódot. Mi lehet a sorrend? Ennek is köze van a dobozokhoz!

Segítség 8. szint

A dobozok kinyitásának sorrendjében kell a számokat felhasználnotok egy háromszájegyű lakathoz!

Puzzle

Segítség 1. szint

A puzzle darabjait, egy ezeknek szánt felületen kell kiraknotok!

Segítség 2. szint

Illesszétek megfelelő helyre a tűzjeleket! A teljes puzzlet mindenképpen ki kell raknotok, mert el kell olvasnotok, ami rajta szerepel!

Golyók

Segítség 1. szint

A golyók megszerzését követően rá kell jönnötök, hogy hova kell legurítanotok!

 

Segítség 2. szint

Egy sárkánykoponyánál szereztétek meg a golyót, hol találtok még egy sárkánykoponyát?

Trón (ha legúrítottátok a golyót!

Segítség 1. szint

Foglaljatok helyet, hátra kell dőlni akárcsak egy uralkodónak 🙂

 

A holló érkeztét követően!

ha 30 perc környékén még tartotok itt érdemes megnézni egy két tippet, hogy biztos kijussatok 🙂

Segítség 1. szint

Olvassátok el a levelet, melyet a holló hozott számotokra! Mire utalhatnak az egyes bekezdések? 

Segítség 2. szint

Az első bekezdés mi lehet? Szélben száll…, azt is mondhatnám, hogy „lobog” !

Megoldás első bekezdés

7 zászló

Segítség 3. szint

Tehát az első a zászlóknak a száma! A második bekezdés mire utalhat? Éles penge? Hmm, akkor a trónt ne számoljátok bele!

Megoldás második bekezdés

3 kard

Segítség 4. szint

A harmadik bekezdés, valamilyen madárra utal, mennyit láthattok a szobában?

Megoldás harmadik bekezdés

6 madár

MÁSODIK SZOBARÉSZ

Titkos szöveg

Segítség 1. szint

Találhattok egy prizmát! Keressetek három furcsa feliratot és fejtsétek meg a prizma segítségével!

Kardok

Segítség 1. szint

A prizma segítségével rájöhettetek, hogy hol volt a titkos kulcs. Rendelkeznetek kell 4 karddal! Néztétek a nagy koponyás doboz belsejét?

Segítség 2. szint

Illesszétek a kardokat a kép szerint az asztal elülső felén lévő négy lyukba!

Ha nyitva a hulla kezében lévő doboz

Segítség 1. szint

Olvashatjátok, hogy ide kell illesztenetek egy Éjkirályt, hol van ilyen figura?

HARMADIK SZOBARÉSZ, A MANÓFESTŐ MŰHELY

A kirakós és nevek

Segítség 1. szint

Találhattok egy név kirakóst. Ha nem ismeritek a neveket keressétek meg a feliratokat a falon! 

Segítség 2. szint

Rakjátok ki a kirakóst, figyeljetek, hogy egy állított téglalap alakzatot kell kapnotok a kirakóssal!

Segítség 3. szint

Ha kiraktátok, fentről lefelé kell kiolvasnotok a számokat!

A könyv!

Segítség 1. szint

Olvassátok el a könyvet, mire utalhat?

Segítség 1. szint

Keressétek meg a bizonyos szemszínű madarat és illesszétek a megfelelő helyre a könyv 2. oldalán!

A CRYPTEX

Segítség 1. szint

Láthattok táblákat, hogy mi merre található Westerosban. Itt fontos szerepe van, hogy merre mutat a nyíl és hány km van odaírva!

Segítség 2. szint

Pl. az első jobbra mutat és 1 mérföldet. Nézzétek meg a szó 1. bejűjét balról jobb, ilyen irányba számolva.

D betű. Ez lesz az első. Ezen az elven kell a többire is rájönnötök.

A MASZKOK

Segítség 1. szint

Egyszerre rakjátok fel mindegyik maszkot!