SEGÍTSÉGEK
A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.
Mindig az első szintű segítség megnyitásánál kezdjétek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂
ELSŐ SZOBARÉSZ
Toronyóra
Segítség 1. szint
Az órához találhattok egy kart, melyet az óra testéhez illesztve tudtok tekerni.
Segítség 2. szint
Ha tekeritek a kallantyút fényt varázsolhattok az órában és kirakhatjátok az óra számlapját.
Segítség 3. szint
Ha jól forgatjátok a számlapokat akkor 4 szám egymás mellé kerül az órán.
Segítség 4. szint
Próbáljátok meg olyan módon, hogy a négy arab szám közül, melyet a számlapokon láttok, az 1 és 0 egymás mellé kerüljön.
Megoldás
tehát ha az 1 és 0 egymás mellé került akkor már láthatjátok, hogy hogyan áll össze az óra teljes számlapja és mi a maradék két szám 🙂
A 3 kis házikó figura megszerzését követően.
Segítség 1. szint
Ha megvan a három kis házikó akkor meg kell találnotok hova való ez a szobában. Ha bedugtátok a megfelelő helyekre óvatosan nyomjátok le egyszerre.
Segítség 2. szint
Mozgassátok a korongokat, hogy kirakjátok a szöveget.
Segítség 4. szint
Kinyitottatok már három ládát? Ezekben találhattok címereket! Ennek fontos szerepe van!
Segítség 5. szint
Meg kell néznetek, hogy melyik címer, melyik háznévhez tartozik, majd felhasználni ezt az információt a korongoknál!
Segítség 6. szint
Ki kell raknotok külön-külön a házneveket. Ha egy háznevet kiraktok láthattok a korongon egy számot is!
Segítség 7. szint
Amint megszerzitek a három számjegyet alkothattok egy kódot. Mi lehet a sorrend? Ennek is köze van a dobozokhoz!
Segítség 8. szint
A dobozok kinyitásának sorrendjében kell a számokat felhasználnotok egy háromszájegyű lakathoz!
Puzzle
Segítség 1. szint
A puzzle darabjait, egy ezeknek szánt felületen kell kiraknotok!
Segítség 2. szint
Illesszétek megfelelő helyre a tűzjeleket! A teljes puzzlet mindenképpen ki kell raknotok, mert el kell olvasnotok, ami rajta szerepel!
Golyók
Segítség 1. szint
A golyók megszerzését követően rá kell jönnötök, hogy hova kell legurítanotok!
Segítség 2. szint
Egy sárkánykoponyánál szereztétek meg a golyót, hol találtok még egy sárkánykoponyát?
Trón (ha legúrítottátok a golyót!
Segítség 1. szint
Foglaljatok helyet, hátra kell dőlni akárcsak egy uralkodónak 🙂
A holló érkeztét követően!
ha 30 perc környékén még tartotok itt érdemes megnézni egy két tippet, hogy biztos kijussatok 🙂
Segítség 1. szint
Olvassátok el a levelet, melyet a holló hozott számotokra! Mire utalhatnak az egyes bekezdések?
Segítség 2. szint
Az első bekezdés mi lehet? Szélben száll…, azt is mondhatnám, hogy „lobog” !
Megoldás első bekezdés
7 zászló
Segítség 3. szint
Tehát az első a zászlóknak a száma! A második bekezdés mire utalhat? Éles penge? Hmm, akkor a trónt ne számoljátok bele!
Megoldás második bekezdés
3 kard
Segítség 4. szint
A harmadik bekezdés, valamilyen madárra utal, mennyit láthattok a szobában?
Megoldás harmadik bekezdés
6 madár
MÁSODIK SZOBARÉSZ
Titkos szöveg
Segítség 1. szint
Találhattok egy prizmát! Keressetek három furcsa feliratot és fejtsétek meg a prizma segítségével!
Kardok
Segítség 1. szint
A prizma segítségével rájöhettetek, hogy hol volt a titkos kulcs. Rendelkeznetek kell 4 karddal! Néztétek a nagy koponyás doboz belsejét?
Segítség 2. szint
Illesszétek a kardokat a kép szerint az asztal elülső felén lévő négy lyukba!
Ha nyitva a hulla kezében lévő doboz
Segítség 1. szint
Olvashatjátok, hogy ide kell illesztenetek egy Éjkirályt, hol van ilyen figura?
HARMADIK SZOBARÉSZ, A MANÓFESTŐ MŰHELY
A kirakós és nevek
Segítség 1. szint
Találhattok egy név kirakóst. Ha nem ismeritek a neveket keressétek meg a feliratokat a falon!
Segítség 2. szint
Rakjátok ki a kirakóst, figyeljetek, hogy egy állított téglalap alakzatot kell kapnotok a kirakóssal!
Segítség 3. szint
Ha kiraktátok, fentről lefelé kell kiolvasnotok a számokat!
A könyv!
Segítség 1. szint
Olvassátok el a könyvet, mire utalhat?
Segítség 1. szint
Keressétek meg a bizonyos szemszínű madarat és illesszétek a megfelelő helyre a könyv 2. oldalán!
A CRYPTEX
Segítség 1. szint
Láthattok táblákat, hogy mi merre található Westerosban. Itt fontos szerepe van, hogy merre mutat a nyíl és hány km van odaírva!
Segítség 2. szint
Pl. az első jobbra mutat és 1 mérföldet. Nézzétek meg a szó 1. bejűjét balról jobb, ilyen irányba számolva.
D betű. Ez lesz az első. Ezen az elven kell a többire is rájönnötök.
A MASZKOK
Segítség 1. szint
Egyszerre rakjátok fel mindegyik maszkot!