SEGÍTSÉGEK

A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.

Mindig az első szintű segítség megnyitásánál kezdjétek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂

ELSŐ SZOBARÉSZ

Betűs lakat

Segítség 1. szint

Láttok a falon egy bekeretezett leírást, illetve egy térképet városnevekkel. Erre a kettőre lesz szükségetek.

Segítség 2. szint

Olvashattok sorrendet, hogyan épültek a szentélyek és a városnevek pirossal jelölt kezdőbetűire lesz szükségetek!

Számkódos lakat

Segítség 1. szint

A képregényben olvashattok valamit a mágikus lexikonról, és találhattok egy könyvet is a szobában.

Segítség 2. szint

A könyvnek hiányoznak bizonyos oldalai melyek ezek?

Segítség 3. szint

Az első oldal ami fontos lesz az a 8. oldal, melyik a többi? Tehát az első szám a 8-as.

Miután kiraktátok a puzzlet.

Segítség 1. szint

Hallotattok egy kis hangot, de nem vagytok biztosan benne honna jött? Nézzétek meg a könyvespolcot. Egy bizonyos könyv fog kelleni nektek.

Ha megszereztétek a gyűrűt

Segítség 2. szint

Nézzétek meg ez Dr. Strange gyűrűje.

Hova kell vajon érintenetek ezt? Hogy tovább tudjatok haladni?

TÜKÖRSZOBA

Segítség 1. szint

Olvassátok el a képregényt, milyen instrukciót kaptok ehhez a részhez?

HARMADIK SZOBA

Ha még nem fértetek hozzá a gömbhöz.

Segítség 1. szint

Láttok nyilakat a képregényben ehhez a részhez kapcsolódóan. Hol alkalmazhatjátok a nyílakból kiolvasható instukciót? (nem a joystick lesz az)

Segítség 2. szint

Ahogy beléptetek ebbe a szobába egyből jobb oldalon láthattok kapcsolókat, ezeket kell így beállítani!

A labirintus

Segítség 1. szint

Ha hozzáfértetek a gömbhöz és megszereztétek a cetlit a tejéről akkor tudtok haladni a labirintussal. Ha megnyomtok egy gombot világít. (ha nem akkor még nyúljatok be a gömbhöz és érintsétek meg, hogy feltöltsétek ezt)

Segítség 2. szint

Már ismeritek a kindulópontot. A képregény instrukcióira lesz szükségetek. Anélkül nem lehet megoldani és rájönni a sorrendre.

A cél, hogy minden gomb világítson és ne is aludjon el az utolsó megnyomását követően. Ha elalszik, akkor nem az a sorrend volt a megoldás.

A csipeszes vezetékek

Segítség 1. szint

Kövessétek a falon lévő vonalat a csipeszes vezetékektől, és rájöhettek mire lesz szükségetek a megoldáshoz.

Segítség 2. szint

A kis képre lesz szükségetek és ez megadja, hogy melyik vezetéket hova kell csiptetnetek.

Ha mindkét led kiírt valamit

Segítség 1. szint

Kaptatok 6 betűt. Ebből egy nevet tudtok kirakni. Úgy kell beütnötök a kódpanelen, mint ahogy egy nyomógombos telefonon az sms-t kellett írni.

Miután kinyílt a Groot alatti kis ajtó.

Segítség 1. szint

A gombot megnyomva hangokat hallotok. Két részből áll a feladat, először rá kell jönni mit milyen hangsúllyal mond és odailleszteni az emodzsikat, majd ha ez kész akkor megnézni, hogy az emodzsik fölött milyen sorrendet láttok.

Ilyen sorrendben kell kapcsolgatnotok a joystickot.

Ne feledjétek a beep hang csak annyit jelent, hogy kezdjétek újra, nem azt hogy jó vagy rossz az iránykód. A beep hang újraindítja a rendszert és ezt követően mindig újra kell kezdeni.

Segítség 2. szint

Nézzetek felfelé és ezt a mintát kell kiraknotok.

Hozzátok az előző szobában használt vezetéket is a továbbjutáshoz és ha rendelkeztek 3 vezhetékkel, egymásba csatlakoztatva megtalálva a bemenet-kimenetet továbbjuthattok!

NEGYEDIK SZOBA

Segítség 1. szint

Olvassátok el a képregény ezen részét! Fel kell áldoznotok valamelyikőtöket!

Segítség 2. szint

Húzzatok sorsot, (a koponyás rudak) 

Segítség 3. szint

Az egyetlen különböző rudat be kell dugnotok itt valahova a szobába és kinyílik egy ajtó, itt kell feláldoznotok valamelyikőtöket, hogy megszerezzétek a lélek kövét!

Miután bezártátok a személyt

Segítség 1. szint

A bezárt személy meg tudod nyomni egyetlen piros gombot a szobában! Figyeljetek!

Segítség 2. szint

Olvassátok el a kéregényt milyen instrukciókat ad, nem véletlenül láttok kint – bent villanásokat és más-más mennyiségben!

Segítség 3. szint

Meg kell számolnotok, hogy mi mennyit villan kint és bent és ezt követően összegezni színenként. A bezárt személy olvashat valamit a falon és a dobozon is!

Az ütőpajzs

Segítség 1. szint

Olvassátok el Hulk-al kapcsolatban milyen instrukciót kaptok! 

Segítség 2. szint

Ha kitartóan ütitek elalszik a villogó fény, mely az ütésre reagál és kinyílik egy ajtó!

Ha látjátok Marvel Kapitányt!

Segítség 1. szint

Olvashattok valamit, hogy meg kell akadályoznotok valamit Lokival kapcsolatban!

Segítség 2. szint

Takarjátok el a szemét!

Segítség 3. szint

Kövessétek a vonalakat az UV fényben és a képregényt is olvassátok hozzá!