SEGÍTSÉGEK

A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.

Mindig az első szintű segítség megnyitásánál kezdjétek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂

ELSŐ SZOBARÉSZ

Betűs lakat

Segítség 1. szint

Láttok a falon egy bekeretezett leírást, illetve egy térképet városnevekkel. Erre a kettőre lesz szükségetek.

Segítség 2. szint

Olvashattok sorrendet, hogyan épültek a szentélyek és a városnevek pirossal jelölt kezdőbetűire lesz szükségetek!

Számkódos lakat

Segítség 1. szint

A képregényben olvashattok valamit a mágikus lexikonról, és találhattok egy könyvet is a szobában.

Segítség 2. szint

A könyvnek hiányoznak bizonyos oldalai melyek ezek?

Segítség 3. szint

Az első oldal ami fontos lesz az a 8. oldal, melyik a többi? Tehát az első szám a 8-as.

Miután kiraktátok a puzzlet.

Segítség 1. szint

Hallotattok egy kis hangot, de nem vagytok biztosan benne honna jött? Nézzétek meg a könyvespolcot. Egy fény is kialudt. Egy bizonyos könyv fog kelleni nektek.

Ha megszereztétek a gyűrűt

Segítség 1. szint

Nézzétek meg ez Dr. Strange gyűrűje.

Hova kell vajon érintenetek ezt? Hogy tovább tudjatok haladni?

Segítség 2. szint

Találtok egy képet egy varázslatról, írjátok le a képen ti is ezt a mintát a gyűrvel!

TÜKÖRSZOBA

Segítség 1. szint

Olvassátok el a képregényt, milyen instrukciót kaptok ehhez a részhez?

Segítség 2. szint

Nagyon gyorsnak kell lennetek és szinte egyből megnyomni a gombot, ami felvillant! 

HARMADIK SZOBA

Ha még nem fértetek hozzá a gömbhöz.

Segítség 1. szint

Láttok nyilakat a képregényben ehhez a részhez kapcsolódóan. Hol alkalmazhatjátok a nyílakból kiolvasható instukciót? (nem a joystick lesz az)

Segítség 2. szint

Ahogy beléptetek ebbe a szobába egyből jobb oldalon láthattok kapcsolókat, ezeket kell így beállítani!

A labirintus

Segítség 1. szint

Ha hozzáfértetek a gömbhöz és megszereztétek a cetlit a tejéről akkor tudtok haladni a labirintussal. Ha megnyomtok egy gombot világít. (ha nem akkor még nyúljatok be a gömbhöz és érintsétek meg, hogy feltöltsétek ezt)

Segítség 2. szint

Már ismeritek a kindulópontot. A képregény instrukcióira lesz szükségetek. Anélkül nem lehet megoldani és rájönni a sorrendre.

A cél, hogy minden gomb világítson és ne is aludjon el az utolsó megnyomását követően. Ha elalszik, akkor nem az a sorrend volt a megoldás.

Segítség 3. szint

Tehát ha megvan a kiindulópont a kis rajz alapján, amit a gömb mellől szereztetek meg, akkor el kell lezdenetek követni a vonalat, a korongot 0 fokra állítva, így áthaladtok és elértek egy gombot. Ezt. követően folytatni kell az útvonalat és forgatni a korongot annak megfelelően, ahogy a képregényben olvashatjátok. Ezt követően a megkezdett vonalon továbbhaladni át a korongon. És így tovább….

A csipeszes vezetékek

Segítség 1. szint

Kövessétek a falon lévő vonalat a csipeszes vezetékektől, és rájöhettek mire lesz szükségetek a megoldáshoz.

Segítség 2. szint

A kis képre lesz szükségetek és ez megadja, hogy melyik vezetéket hova kell csiptetnetek.

Ha mindkét led kiírt valamit

Segítség 1. szint

Kaptatok 6 betűt. Ebből egy nevet tudtok kirakni. Úgy kell beütnötök a kódpanelen, mint ahogy egy nyomógombos telefonon az sms-t kellett írni.

Miután kinyílt a Groot alatti kis ajtó.

Segítség 1. szint

A gombot megnyomva hangokat hallotok. Két részből áll a feladat, először rá kell jönni mit milyen hangsúllyal mond és odailleszteni az emodzsikat, majd ha ez kész akkor megnézni, hogy az emodzsik fölött milyen sorrendet láttok.

Ilyen sorrendben kell kapcsolgatnotok a joystickot.

Ne feledjétek a beep hang csak annyit jelent, hogy kezdjétek újra, nem azt hogy jó vagy rossz az iránykód. A beep hang újraindítja a rendszert és ezt követően mindig újra kell kezdeni.

Segítség 2. szint

Tehát a kezek mutatják a sorrendet, ha jól csináltátok a kézhez, mely egyest mutat egy olyan emojis minta tartozik, ami azt írja, hogy kapcsold fel, 

Segítség 3. szint

tehát az első négy irány, ahogy kapcsolnotok kell, :
fel, balra, le, balra,  ? , ? 

Csillagkép (Akkor tudtok hozzáfogni ehhez a feladathoz, ha megoldottátok Groot feladatát a Joystickkal. )

Segítség 1. szint

Nézzétek meg mi van írva a tuskón lévő kis kinyílt ajtó belsejére!

Ha megoldottátok a csillagképet is: 

Segítség 1. szint

Csatlakoztassátok a vezetékeket az ajtó melletti és a fénylő kocka alatti bemenetbe! Nézzétek meg biztosan jól csatlakztatjátok e őket, ez esetben valami történik!

NEGYEDIK SZOBA

Segítség 1. szint

Olvassátok el a képregény ezen részét! Fel kell áldoznotok valamelyikőtöket!

Segítség 2. szint

Húzzatok sorsot, (a koponyás rudak) 

Segítség 3. szint

Az egyetlen különböző rudat be kell dugnotok itt valahova a szobába és kinyílik egy ajtó, itt kell feláldoznotok valamelyikőtöket, hogy megszerezzétek a lélek kövét!

Miután bezártátok a személyt

Segítség 1. szint

A bezárt személy meg tudod nyomni egyetlen piros gombot a szobában! Figyeljetek!

Segítség 2. szint

Olvassátok el a kéregényt milyen instrukciókat ad, nem véletlenül láttok kint – bent villanásokat és más-más mennyiségben!

Segítség 3. szint

Meg kell számolnotok, hogy mi mennyit villan kint és bent és ezt követően összegezni színenként. A bezárt személy olvashat valamit a falon és a doboznál is! Jól nézzen körbe milyen infokat kap!

Az ütőpajzs

Segítség 1. szint

Olvassátok el Hulk-al kapcsolatban milyen instrukciót kaptok! 

Segítség 2. szint

Ha kitartóan ütitek elalszik a villogó fény, mely az ütésre reagál és kinyílik egy ajtó!

ÖTÖDIK SZOBA

Ha látjátok Marvel Kapitányt!

Segítség 1. szint

Olvashattok valamit, hogy meg kell akadályoznotok valamit Lokival kapcsolatban!

Segítség 2. szint

Takarjátok el a szemét!

Segítség 3. szint

Kövessétek a vonalakat az UV fényben és a képregényt is olvassátok hozzá, így párosíthatjátok a neveket a dátumokhoz!

Ha látjátok a kesztyűket!

Segítség 1. szint

Bölcsen válasszatok az egyikkel örökre bent ragadtok! 

Segítség 2. szint

Rakjátok ki a rudakat, hogy mind a falon lévő csík magasságáig érjen!