SEGÍTSÉGEK
A kiemelt betűkkel jelöltek az adott témát jelenti, alatta pedig a hozzá tartozó tippeket találjátok.
Kattintsatok a segítségre és a lenyíló menüben láthatjátok is a tippet.
Mindig az első szintű segítség megnyitásánál kezdjétek, és sorban haladjatok, hogy esetleg ne kapjatok túl sok segítséget túl korán 🙂
Sólyomszem feladata (Kezdés)
Segítség 1. szint
Jól nézzétek meg a falon lévő képeket. Olvassátok el Sólyomszemhez tartozó szövegbuborékot!
Segítség 2. szint
A falon találhattok egy rácsos szerkezetet, néhány szimbólummal, ezek nagyon fontosak lesznek!
Segítség 3. szint
Ha megnézitek a rácsos szerkezetet láthatjátok, hogy balról jobbra következnek a szimbólumok, ez jelenti nektek a sorrendet! Meg kell számolnotok mennyit láthattok az egyes szimbólumokból. Pl. mennyi kulcs, stb. szerepel a falon lévő képen?
Nézzétek meg a szimbólumokat a falon és azokat a táblákat figyeljétek amiken
ezeket látjátok és számoljátok meg őket!
Segítség 4. szint
Tehát első a kulcs, második a villám, és így tovább balról jobbra a falon lévő rácsos szerkezetben lévő kép szerint! Ez mutatja meg a sorrendet, a szimbolumok mennyisége pedig a kódot alkotja 🙂
Megoldás
73856
Labirintus (Azt a feladatot, csak Sólyomszem feladatát követően lehet megoldani!)
Segítség 1. szint
Kinyílt egy hosszúkás doboz, melyben találhattatok egy nagy mágnest és egy golyót! A golyó levehető a mágnesről!
Segítség 2. szint
A golyót a labirintus tetején lévő lyukba kell begurítani és végigvezetni a mágnessel!
Ha megszereztétek a labirintusból leesett korongot, de nem tudjátok, hogy mit kezdjetek vele!
A szobában található egy kis szimbólum, ami ugyanazt ábrázolja, ami a labirintusnál leesett a polcokról. Illesszétek pontosan a helyére!
Puzzle
Segítség 1. szint
Miután a labirintusból megszerzett tárgyat a doboz tetejére, a képre illesztettétek, ki tudjátok nyitni a dobozt.
Rakjátok ki a puzzlet az Amerikakapitány testét ábrázoló felületre!
Segítség 2. szint
A hátsó papíron látjátok, hogy melyik számokra van szükségetek, az elöl lévő papíron pedig, hogy milyen műveletet kell elvégeznetek velük!
Segítség 3. szint
Ha megfelelően számoltok az első számjegy az „5” lesz.
Megoldás
59642, adjátok meg a kódpanelen, melyet még nem használtatok. (egyik pajzs alatt)
Jól figyeljetek, hogy mi nyílik ki !:)
Kalapács (csak a hang és fény jel után tudjátok elkezdeni ezt a feladatot)
Segítség 1. szint
Miután átkapcsoltátok a kapcsolót, melyet a puzzle kirakós felülete alatt találtatok, el kell érnetek, hogy mindegyik gomb világítson a kalapács körül! Ez itt egy memóriajáték, meg kell találnotok a sorrendet, hogy hogyan maradnak égve a gombok!
Segítség 2. szint
Próbáljátok végig a gombokat, az egyiket benyomva felvillan és úgymarad. Ezt követően véletlenszerűen próbáljátok végig, hogy melyik lesz a második gomb, ami felvillan! Ha elrontjátok mindig újra kell kezdenetek!
Ha megszereztétek a 4 rudat, egyszerre illesszétek be őket!
2. szoba
Segítség 0. szint
Van egy gomb a falon, azt nyomjátok meg!
Segítség 1. szint
Labdákat szereztetek, dühítsétek fel Hulkot a labdákkal!
Segítség 2. szint
Dobáljátok meg, addig ameddig el nem kezd világítani és figyeljetek, hogy mi nyílik ki!
Miután felvillant Hulk!
Segítség 1. szint
Kinyílt egy ajtó, keressétek meg!
Segítség 2. szint
Olvashattok a falon egy feliratot, vajon mit kell tennetek most?
Segítség 3. szint
Be kell zárnotok egyikőtek a sötétbe!
KÉZ szimbólumok
Segítség 1. szint
A bent lévő személynek a falon található minta alapján pontos instrukciókat kell adnia a kint tartózkodó csapattagoknak, hogy melyik lépcsőre, melyik kézjelet helyezzék. FONTOS: Minden elemet állítva kell elhelyezni.
Segítség 2. szint
A képen lévő pozícióban kell odailleszteni. A képen a kézjelek direkt el vannak távolítva 🙂
Megoldás
Ha már látjátok Vasembert!
Segítség 1. szint
Egy gombbal ki tudjátok nyitni a mellkasán lévő ajtót!
Segítség 2. szint
Olvassátok be a QR kódot a telefonotok kamerájával és kövessétek az utasításokat!
Jelszó a weboldalon!
Segítség 1. szint
Találhattok tervrajzokat fém elemeken. Ezekből fogtok tudni rájönni a jelszóra!
Segítség 2. szint
Sorba kell rendeznetek dátum alapján! Láthattok kiemelt – piros – karaktereket is a dátumokban!
Segítség 3. szint
Az egyik fém tábla a kinyílt ajtón található!
Megoldás
area51
Miután átkapcsoltátok a kapcsolókat a hangutasítás alapján, és látjátok a felvillant színeket!
Segítség 1. szint
Ezek a fények egy sorrendet fognak jelölni nektek. Egy számkódra lesz szükségetek!
Kis vasgolyó
Segítség 1. szint
Le kell dobnotok a vasgolyót a szoba közepén található lyukba.
Segítség 2. szint
Alul egy másik golyó esett ki kötélen. Fontos lesz számotokra, hogy milyen színű az ezen található szám!
A számkód – kockák
Segítség 1. szint
Ki kell raknotok a kockákat, pontosan úgy, ahogy a kinyílt ajtón láthatjátok a feliratot!
Segítség 2. szint
Fontos, hogy ugyanúgy, tehát állítva rakjátok ki!
Megoldás
Ha kiraktátok, nézzétek meg a kockák hátulját! Mit láttok? Rájöhettek az egyik számra!
A számkód – Zöld szám
Segítség 1. szint
Találhattok egy képet a szobában, mely Vasemberre utal, pontosabban vasember alkatrészeit láthatjátok!
Segítség 2. szint
Számoljátok meg hány darab zöld alktrarészt láthattok!
Kék szám!
Segítség 1. szint
A MASZK belsejét néztétek? 🙂
Számkódok összefoglalása
Segítség 1. szint
Tehát az egyik szám a kis golyón látható.
Egyik szám a maszk belsejében.
Egyik szám a kockákból jön ki!
Egyik szám a falon lévő képből ( zöld alkatrészek ) fejthető meg!
Megoldás
5197
3. szoba
Segítség 1. szint
Emeljétek meg a Tesseractot (kockát)!
Segítség 2. szint
Mennyi világító betűt is láttok a sötében? Néztétek a 3. szoba legelejét is? Ott is találhattok!
Segítség 3. szint
Tehát összegezve az eddigieket: mikor megemelitek a kockát/Tesseractot, akkor lekapcsol a fény. Akkor nézzétek meg, hogy hányadik betű világít, az fog segíteni a sorrenddel. Mind a hat betűt meg kell találnotok a szobában!
Segítség 4. szint
Az „N” betű fentről lefelé a második helyen világít a sötétben, tehát az „N” hez tartozó szám a második helyen lesz a végső sorrendben!
Megoldás
365927